FANDOM

Historiallinen artikkeli

Tämä artikkeli on historiallinen ja kertoo menneestä tapahtumasta, asiasta tai ominaisuudesta, jota ei enää ole.

Von Aarén on aurinkomaalainen aatelissuku. Vuoteen 2321 asti suku tunnettiin nimellä Nallenverta. Tällöin aateloitiin suvun päämies, aarne210 (Aeqursus von Aarén, ent. Aaren Nallenverta) Suvun tarkkaa alkuperää ei tiedetä, mutta sen ensimmäisten jäsenien tiedetään valtion asiakirjoista löytyneiden merkintöjen mukaan saapuneen Aurinkomaahan noin vuonna 2240. Suvun tiedetään aikoinaan toimineen maa- ja metsätalousteollisuudessa, viimeaikaisten jäsenien keskittyessä pääasiassa kirjallisuuteen ja muuhun kulttuuriin.
Von Aarén, uusi sukuvaakuna
Suvulla ei ole merkittäviä maaomistuksia.

Nallenverran suvun tiedetään aikoinaan olevan hyvinkin laaja suku. Nykyään sukuun kuuluu tiedetysti vain yksi jäsen.

Jäsenet

aarne210

Aarne210

aarne210

Aeqursus von Aarén (ent. Aaren Nallenverta, tunnetaan yleisemmin nimellä aarne210) on suvun päämies ja ainut elossa oleva jäsen. Hänen tiedetään olevan hyvin kiinnostunut kirjallisuudesta ja kulttuurista yleensäkin, ja hän onkin toiminut Kulttuuriviraston ja aurinkomaalaisen kulttuurin palveluksessa milloin hovinarrina, milloin kirjastonhoitajana tiettävästi jo 25 vuotta. Lisäksi Aeqursus on Kirjallisuuden Suurkillan merkittävä vaikuttaja. Vuonna 2321 hänet aateloitiin saavutuksistaan kulttuurin saralla.